Translate

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Σχολικό θέατρο/SEMINARIO


Ο εισηγητής του σεμιναρίου, εμπνεόμενος κατ' αρχήν από το Βασίλη Ρώτα, έχει ήδη προβληματιστεί στο πλαίσιο συνεδρίων και σεμιναρίων για τους γενικούς σκοπούς και στόχους του θεάτρου στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα του λεγόμενου «σχολικού θεάτρου», επιχειρώντας παράλληλα μια γενική αποτίμηση της παρούσας κατάστασης στην Ελλάδα και προσπαθώντας να φθάσει σε συμπεράσματα και σε προτάσεις.
Οι λόγοι είναι προφανείς: Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί ανεβάζοντας μια παράσταση με μαθητές ή παρακολουθώντας τη δουλειά ενός συναδέλφου αν τελικά το θέατρο όπως τουλάχιστον δύναται ή έστω είθισται να γίνεται στο σχολείο ωφελεί ή βλάπτει εν τέλει τα παιδιά, αντίθετα, αν η «σχολειοποίησή» του τελικά βλάπτει το ίδιο το θέατρο, αν είναι –ή πρέπει να κρίνεται ως- παιδαγωγική ή καλλιτεχνική δραστηριότητα;
Σκοπός του σεμιναρίου είναι λοιπόν μέσα από τη συζήτηση να θέσουμε και να ανα-λύσουμε από κοινού τέτοια προβλήματα.
Το σεμινάριο, διάρκειας 3 ωρών, απευθύνεται πρώτα και κύρια στους εκπαιδευτικούς και τους καλλιτέχνες που υπηρετούν με οποιονδήποτε τρόπο το θέατρο στην πρωτοβάθμια ή και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μοιράζονται τους παραπάνω προβληματισμούς με τον εισηγηγή.


Εισηγητής: Σπύρος Πετρίτης
Πότε: Τετάρτη 9 Μαίου, 18:00 – 21:00
Κόστος συμμετοχής: 20 €
Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στο info@frowntails.com
Ο Σπύρος Πετρίτης από το 2005 εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. Έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε συνέδρια, ενώ κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο, σε πρακτικά συνεδρίων, καθώς και σε επιστημονικά και σε λογοτεχνικά περιοδικά. Την περίοδο 2007-2009 συμμετείχε στην ομάδα που υλοποίησε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το ερευνητικό πρόγραμμα με θέμα: «Η εκπαίδευση των ηθοποιών στην Αθήνα (1834-1941)». Ένα από τα θέματα που τον έχουν απασχολήσει επιστημονικά είναι η ένταξη του θεάτρου στην εκπαιδευτική πράξη, ενώ έχει επίσης υπηρετήσει ως εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε Ι.Ε.Κ. Διετέλεσε πρόεδρος και είναι αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Π.Ε.ΣΥ.Θ. Είναι επίσης μέλος του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, του Ελληνικού Κέντρου του Δ.Ι.Θ. και άλλων ενώσεων.