Translate

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΝΟΤΑΤΙΟΝΕS (Φεβρουάριος 2013)///Σωτήρης Παστάκας////ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Ω!
(ωδές και πορδές)

Ω! Κάνε ό,τι κάνω!
Δίχως θέρμανση πια!
Τρίψε μου τα πόδια!
Φίλα μου τον αστράγαλο!

***

Ω! Γυναίκα! Ραδιενεργά
Ισότοπα μοιράστηκες μαζί μου!
Μια αγκαλιά από φώσφορο
Τα δυο μας στο σκοτάδι!

***

Ω! Όμορφη αγκαλιά
Ακόμη κι ο Θάνατος!
Ο νέος τελευταίος έρωτας
Σαν μου κρατεί το χέρι!




***


Ω! Σ' ευχαριστώ
Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ
Ζωή! Για όσα μου κρατούσες
Κρυμμένα σ' ευχαριστώ!

***
Ω! Η κούραση της πρώτης
Κυριακής του Δεκεμβρίου!
Ανάψαμε τα φωτάκια του δέντρου!
Φιληθήκαμε στο σκοτάδι!

***
Ω! Τυρόπιτα στριφτή
Ο Όλυμπος να λάμπει
Απ' το πρώτο χιόνι
Στη φευγαλέα λιακάδα!

***

Ω! Κάθε πρωί μαζεύω
Τα φιλιά σου! Δεν τα μετρώ!
Αμέτρητη σε παραδίδω
Κάθε καινούρια μέρα!



***

Ω! Αλκοόλη! Θάλλιο!
Ιώδιο! Νικοτίνη!
Τελευταίος ο Φόβος
Να παγώνει τις φλέβες!

***

Ω! Η γιαγιά κι ο παππούς!
Τα εγγόνια! Η στάμπα
του Ιακωβίδη στον τοίχο!
Η γαλοπούλα για όλους μας!

***

Ω! Οι λευκές ομπρέλες
Του μανάβη! Γάζες για ανοιχτές
Πληγές και μανταρίνια υπό βροχή
Στη Λαϊκή της Τετάρτης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου