Translate

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

notationes///AYΓΟΥΣΤΟΣ 2013///ΕΥΤΕΡΠΗ ΚΩΣΤΑΡΕΛΗ///Επιστολές από το Βόρειο Σέλας (τρία απόσπασματα)








Περισσότερο από όλες τις μοναξιές

μίσησα
αυτή
την αιχμηρή αλμύρα
που σαρώνει τον μύχιο ρυθμό
του σώματός
και κάνει ξινό το αίμα
θαμπή την ανάσα…

Είναι τόσο αφόρητη
η εξατμισμένη αγάπη
το κουφάρι ενός άφωτου Απόλλωνα
να αγκαλιάζει
τις επιθυμίες μου
και να τις κάνει
πιο μόνες …
όχι δεν έγινες θνητός εσύ
τα μάτια μου κουράστηκαν
στα σκοτάδια…

Σε ποιον πλανήτη
έμαθες να ονειρεύεσαι;
Μοιάζουν καμένα
από ταξίδια
τα μαλλιά σου…
Ποτέ μου δεν περπάτησα
πιο μακριά
απ’ τη γη…
Δεν είναι δα
και τόσο απέραντο
το  φοβισμένο όνειρο.
Τέσσερα σημεία:
Βορράς και Ψύχος
Ανατολή και Στάχτη
όλα τα περπάτησα
όλα
μακριά σου…


Ένα-ένα να τα κρεμάς
τα αστέρια στα μαλλιά μου
φοβάμαι μήπως
με πονέσει η απότομη
λάμψη
των σ’ αγαπώ
που εύκολα καρπώνονται
του χρόνου την ασυμμετρία
κι η διαστολή της κόρης
μην  είναι τόσο μεγάλη
σαν μαύρο χάος από μελλοντολογίες
ή μωβ ή γκρι…
Φοβάμαι μήπως  χαθεί στην μονοχρωμία αυτή
το αεικίνητο πρόσωπο μου…
---
© Ευτέρπη Κωσταρέλη, από την ποιητική συλλογή "Βερντάντι", Εκδόσεις Μανδραγόρας 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου